Selasa, 30 Ogos 2011

Kamen Rider Decade All Episode (English/ Malay)

 SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2011 1432H
buat semua pembaca setia. :Þ

Assalamualikum, 
Yer.. hari ni hari raya dan aku berkesempatan menunaikan Solat Sunat Hari Raya tadik.. Alhamdulillah.. dan sekarang aku dah mula berkerja (syif jam 1 petang daa..) hehe!! nasib badan... mencari rezeki yang halal apa salahnya kan? Ok la.. aku baru jer abes donlod kamen rider decade (lama gila aku donlod..iskhh..) ingat nk layan la sambil keje tapi baru aku perasan kamen rider decade yang aku download tu semuanya RAW (xde sub..) perghh!!! terluka betui... jenuh aku meng"google"kan diri nak cari sub.. tapi macam biasa la.. berlobang² sub..  Spanish la.. Indonesia la.. Germany la.. ampeh!  So, nak mudah aku try cari dalam site japan dan jumpak... bukan setakat englisg sub.. malay sub full pun ada! Macam tak percaya jer.. Akhirnya, file yg aku dah donlod sebanyak 8GB nampak gayanya kena la delete dari hardisk supaya ada ruang sikit.. hehe!! membazir betui!

Jadi untuk memudahkan kaki² anime dan jugak geng² otaku kamen rider, aku bagi link torrent nie buat semua download.. no members login.. no password.. no registration.. just click and download. English sub cuma episod 24-31 jer.. ampeh!! tapi yang malay sub complete!

Torrent Only!

Enjoy! HenshiN!!!

3 ulasan: