Selasa, 5 April 2011

Project Scrapbook Bermula!

( Scrapbook Siti Auni 'Izzati Umur 6 Bulan )


Assalamualaikum...

Lama dah aku tangguhkan projek ni..tup! tup! anak aku dah masuk umur 6 bulan sudah.. Alahai.... aku kena pantas mengejar kembali apa yang aku dah terlepas... Erkkhh!!! takut memori aku luput ditelan usia tua nie.. maklum laa.. hehehe!! Alhamdulillah, aku sempat amik gambar² Auni masa dia baru lahir... dan sampi sekarang.. ni adalah salah satu projek selain projek video.. Alahai.. camcoder ada tapi ada yang pinjam tak kasi² balik... bak kata orang "tak bagi mengata, dah bagi buat harta" Macam tu la.."ayaq assam". heh!


Aku cuba buat sample scrapbook ni semalam... hehe!! well.. tak cukup bahan la nak buat yang sempoi².. Uikk!? syif aku dah nk abes.. got to go! jumpa lagikk!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan