Rabu, 18 Julai 2012

AVG Free Edition


http://www.avg.com/ww-en/homepage

Ok kali nie entri aku adalah mengenai AVG Free Edition (Antivirus) yang dah bertahun² aku pakai dan amat berpuas hati walaupun dia free and lesen dia hanya setahun tapi tak pernah pun expired sebab setiap tahun ada free upgrade so tak expired la kan? hahaha!!


Sejak dua menjak nie ramai yang dok ciwi dengan OS android.. hangat dipasaran la katakan.. dari telefon ke tablet.. dari tab ke GPS... dan ke jam tangan pun ada!

Permintaan yg tinggi terhadap OS android nie sedikit sebanyak meningkatkan lagi peratusan penghasilan virus² oleh mereka yang melihat tren kegilaan nie sebagai satu peluang menjana pendapatan.. baik kepada penulis² virus, antivirus mahupun penjual² telefon yg menyediakan perkhidmatan "buang virus" (eleh... buang ke reset??) haha!!

Berbalik kepada tajuk, AVG free Edition turut menyediakan antivirus (free jugak...) untuk pengguna² peranti berteraskan platfom android dan bagi yang mahukan yg lebey dari free.. sila la beli yang pro.. hehehe!!

korang boleh review dulu produk: AVG Official Download Page dah paham dan decide nk install.. klik jer free download now tue.. dia re-direct page ke Play Google (klik gambarajah dibawah)

Website AVG

Website Google Play

Tiada ulasan:

Catat Ulasan