Selasa, 10 Julai 2012

Kursus Bahasa (English) di TUDM Butterworth

Minggu lepas aku attend kursus pendek (2 hari jer) Pemantapan bahasa (English) kat Bangunan ITSBL, TUDM Butterworth yang dikendalikan oleh pihak Tadbir Awam Butterworth sendiri. Pensyarah² jemputan kali nie dari USM (Universiti Sains Malaysia) pasangan romantik, Dr.Agnes and Dr.George. Sampai² ja kat situ aku ciwi sat tengok jet² pejuang yang dah tak pakai (tukun??) depan² bilik kursus tue.. perghh!! amk peluang la snap gambaq... haha!! (ciwi!!?) hehe!! Lepas abes kursus pendek tue, amir (my junior bawak tour TUDM sekali pusing tengok² apa patut... hehe!!) Thanks Amir ya...


Junior aku, Amir posing maut.. haha!!

Amik kesempatan jugak la aku (konon..)

Salah satu jet fighter yang paling aku minat..

Jangan lepaskan peluang bergambar!!

Dwi-Bahasa tuh,,,

Dah jadi display ja menda juta² nih...



Apa pendapat anda??